ImKaiYi
暱稱: ★`KaYib3._.
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
日誌統計
文章總數: 232
留言總數: 1193
今日人氣: 40
累積人氣: 5790

(★27/10 )
 

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

今日ok;

頂;

死琳lo;

佢除左ar mon件衫;

搞到佢凍親;

仲要比怪獸拎左;

佢又吾知去左邊wor;

搵吾到佢;

所以冇理到;

入左c班傾計;

佢地個窗好舒服;

d風吹埋黎好正;

點知琳塊面hinG到d黑色野;

勁搞笑;p

到廁所洗;

之後我後現mon mon吾見左連埋牛奶bb;

佢地1齊走佬;p

我行番轉頭條走郎都吾見wor;

行左2次;

之後先喺c班搵番;

赫死我lo;

打左佢地手板1下;p

睇佢地仲敢吾敢;D

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

放學之後琳話去m記搵書;

我吾想佢去;

我想佢陪我番屋企多d;

佢又吾肯;

講勁都吾肯;

我已經又求;又拜;又櫃;又打;又蚊;又嘈;又跳-0-

佢都吾肯;

之後佢見到邊個邊個喺到;

所以又吾係好想去;

所以走左;

點知行到馬鑯;

佢先send左個mesage比怪獸問牙邊個邊個去吾去;

點知邊個邊個係白撞既-3-

吾係去;

好心佢就咪鬼白撞lo;

琳有d想去番m記;

+上佢聽我講左幾句肺苦之言;苦口婆心既說話之後;

就更+想去;

其實佢誤解左我既意思lo;

佢只聽我表面上既意思;

其實深層意思係吾想佢去lo;

係咪好難明?!

我都覺;

我都吾係好知自己講緊咩la-3-

睇完就算la;

吾洗太深入去明ga la;p

之後我仲聽佢講左幾句之後又1齊去lo;

我都吾記得左佢講左d咩;

竟然會咁有說服力-3-

其實佢係講左d咩呢?

可惜吾記得左;

我就去左la;

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

我地傾計多過做功課lo;

傾傾下吾記得左做;

做做下又吾記得左走-3-

吾知時間;

本來話5;30;

點知6;00先走;

初初我好想走ga;

我仲問佢走未;

點知做做下做上隱;

係咁走;

變左吾捨得走;

-3-

我做得內d功課就會狂咁做;

直到做完為止;

做上隱-3-

haha~

估吾到我筆袋有裝飾作用;

雜色中的1點螢光黃xD.

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

6點幾先走;

怪獸同駿文送我地;

怪獸嬲左-0-

我諗怪獸都係玩下姐;

入馬鑯果陣琳吾知咩事;

ka1了呢;D

吾知點解1上到小巴;

我同琳就特別多野講-0-

馬鑯又吾見咁多野講woR;P

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

★U.T仲有1日;

+緊溫書~

咁多位+油 ;)

期待[3/11] + [4/11] + [7/11]

4/11琳生日;仲有8日

3/11仲有7日

7/11仲有11日

心情ok la>.

悶;(

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

 ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ 

 


 

 

 

-LadyGaga(<3)isthebest(!)

  
    -cm plz;)
  (-時間2009-10-27 09:05 PM-)
 

☻`K❤H.(k)
 -最愛是你x)