|
|
(★27/10 ) |
| |
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
今日ok;
頂;
死琳lo;
佢除左ar mon件衫;
搞到佢凍親;
仲要比怪獸拎左;
佢又吾知去左邊wor;
搵吾到佢;
所以冇理到;
入左c班傾計;
佢地個窗好舒服;
d風吹埋黎好正;
點知琳塊面hinG到d黑色野;
勁搞笑;p
到廁所洗;
之後我後現mon mon吾見左連埋牛奶bb;
佢地1齊走佬;p
我行番轉頭條走郎都吾見wor;
行左2次;
之後先喺c班搵番;
赫死我lo;
打左佢地手板1下;p
睇佢地仲敢吾敢;D
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
放學之後琳話去m記搵書;
我吾想佢去;
我想佢陪我番屋企多d;
佢又吾肯;
講勁都吾肯;
我已經又求;又拜;又櫃;又打;又蚊;又嘈;又跳-0-
佢都吾肯;
之後佢見到邊個邊個喺到;
所以又吾係好想去;
所以走左;
點知行到馬鑯;
佢先send左個mesage比怪獸問牙邊個邊個去吾去;
點知邊個邊個係白撞既-3-
吾係去;
好心佢就咪鬼白撞lo;
琳有d想去番m記;
+上佢聽我講左幾句肺苦之言;苦口婆心既說話之後;
就更+想去;
其實佢誤解左我既意思lo;
佢只聽我表面上既意思;
其實深層意思係吾想佢去lo;
係咪好難明?!
我都覺;
我都吾係好知自己講緊咩la-3-
睇完就算la;
吾洗太深入去明ga la;p
之後我仲聽佢講左幾句之後又1齊去lo;
我都吾記得左佢講左d咩;
竟然會咁有說服力-3-
其實佢係講左d咩呢?
可惜吾記得左;
我就去左la;
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
我地傾計多過做功課lo;
傾傾下吾記得左做;
做做下又吾記得左走-3-
吾知時間;
本來話5;30;
點知6;00先走;
初初我好想走ga;
我仲問佢走未;
點知做做下做上隱;
係咁走;
變左吾捨得走;
-3-
我做得內d功課就會狂咁做;
直到做完為止;
做上隱-3-

haha~
估吾到我筆袋有裝飾作用;
雜色中的1點螢光黃xD.
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
6點幾先走;
怪獸同駿文送我地;
怪獸嬲左-0-
我諗怪獸都係玩下姐;
入馬鑯果陣琳吾知咩事;
ka1了呢;D
吾知點解1上到小巴;
我同琳就特別多野講-0-
馬鑯又吾見咁多野講woR;P
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
★U.T仲有1日;
+緊溫書~
咁多位+油 ;)
期待[3/11] + [4/11] + [7/11]
4/11琳生日;仲有8日
3/11仲有7日
7/11仲有11日
心情ok la>.
悶;(
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣♧ ♣
-LadyGaga(<3)isthebest(!)
| |
-cm plz;)
(-時間2009-10-27 09:05 PM-)
|
|
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 232 | »
|