忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 2 月 20 日  星期五 


只有一個人...無法走下去....
  

今日

唉....一半開一半唔開心....

*************

中文``

全世界抄功課~

我冇牙...我好乖咖..XD'

*************

MATHS``

悶! ! !

*************

家政~

整芝土局著仔,

好味牙XP'

*************

班主任堂``

2個副校入黎鬧我地-V-

0哂囉 -0-

*************

LUNCH``

自己一個係學校食~

1點練獨唱 -3-

超開心牙^^

第一次唱music 張話我唱得幾好牙^^

成首歌都係自學的 ! !

嘻嘻=]

*************

eng``

默書...

今次唔係好識牙-v-'

*************

maths`

自修~

譚sir出左去``

做hw^^

*************

放學....

佢黎左....

佢.....又黎左......

自修個時cat同佢一定又謂緊電話啦......

算吧算吧.....

都唔再關我事.....

*************

唉...

羊既命運...

就係咁可憐...

快樂...

都不可獨有....

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-02-20 09:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 2 月 17 日  星期二 


2009-02-17
  

今日....

好累牙....-V-

----------------------

ICP``

畫自傳-V-

不過畫得幾好咁啦~

[ 自戀中*^* ]

**************

中屎,,,

好悶牙....

發夢...XP'

**************

中文``

[ 接 ] 星星 ︿︿

可能遲D當生日禮物送比人...-W-

睇下邊個會收到我D星星做生日禮物啦=]

**************

ENG```

一個悶字....@@

上ENG.堂越黎越悶啦......

冇哂mood上 ! !

**************

打到呢到......

唔想打啦!!!

**************

屌!!!!!!!!!!!

今日好火~!!!!!!!!!!

仆街唔該收皮啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

死ON9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-02-17 10:29 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛