|
|
2008-09-10  |
|
n禁多日冇打卜啦~
唉....
電腦未有得用,,,,
呢排有好多野發生....
第1:繼續有仔.
第2:一人列入我既黑名單
第3:係TW住得好舒服~
第4:又去多次網吧- -
第5:入左D班,有人歡喜(mc)有人愁(me)-,-
第6:發現自己好高....wakaka*
第7:主席(李x諾)溝文書(霞姐)?!wow~
第8:呢排既我...好自戀...@@
第9:我愛西瓜呢~
第10:冇啦~講完...wakaka~
To be continued...
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2008-08-29  |
|
又幾日冇打卜啦-,-
快速打左佢先~
------------------------
星期2,,
拉記訓練日``
唔知咩叫拉記?
拉記=libaraian <----唔知有冇錯-.-
因比左個手信我,,,
嘿嘿^^
下次比你地睇睇~
上晝好悶,,
係到玩game*
下晝仲悶,,
教上書個D野-_____-"
我都識啦...
得閒個時,
因不停講,,,西瓜-,-
)&@#(*&#&@\ ___ /
好唔容易到4:30,,
返得屋企啦=]
---------------------
星期3,,
小益賣期日``
琴日因講完,,
今日發現`高處未算高'*^*
妙妙仲勁...
唉....=]
8:00-9:00都OK多人賣,
但係9:00後生意差曬-,-
冇mood,
我同曾韻韻見到好cute既扭蛋,
係到慢慢hea,
嘿~
賣完期返屋企,
學琴~
---------------------
星期四,,
拉記訓練日*2``
上晝面試,
下晝玩,,
今日DGAME好好多,,,
玩個個網中人,
傻老坐下去...
哇~
隻手差D冇左-^-
嬲...
講笑姐~
--------------------
今日,,,
冇野講~
---------------------
聽日,,,
曾韻韻生日快樂~
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 202 | »
|