忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 9 月 10 日  星期三 


2008-09-10
  

n禁多日冇打卜啦~

唉....

電腦未有得用,,,,

呢排有好多野發生....

第1:繼續有仔.

第2:一人列入我既黑名單

第3:係TW住得好舒服~

第4:又去多次網吧- -

第5:入左D班,有人歡喜(mc)有人愁(me)-,-

第6:發現自己好高....wakaka*

第7:主席(李x諾)溝文書(霞姐)?!wow~

第8:呢排既我...好自戀...@@

第9:我愛西瓜呢~

第10:冇啦~講完...wakaka~

To be continued...

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-09-10 05:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 8 月 29 日  星期五 


2008-08-29
  

又幾日冇打卜啦-,-

快速打左佢先~

------------------------

星期2,,

拉記訓練日``

唔知咩叫拉記?

拉記=libaraian <----唔知有冇錯-.-

因比左個手信我,,,

嘿嘿^^

下次比你地睇睇~

上晝好悶,,

係到玩game*

下晝仲悶,,

教上書個D野-_____-"

我都識啦...

得閒個時,

因不停講,,,西瓜-,-

)&@#(*&#&@\ ___ /

好唔容易到4:30,,

返得屋企啦=]

---------------------

星期3,,

小益賣期日``

琴日因講完,,

今日發現`高處未算高'*^*

妙妙仲勁...

唉....=]

8:00-9:00都OK多人賣,

但係9:00後生意差曬-,-

冇mood,

我同曾韻韻見到好cute既扭蛋,

係到慢慢hea,

嘿~

賣完期返屋企,

學琴~

---------------------

星期四,,

拉記訓練日*2``

上晝面試,

下晝玩,,

今日DGAME好好多,,,

玩個個網中人,

傻老坐下去...

哇~

隻手差D冇左-^-

嬲...

講笑姐~

--------------------

今日,,,

冇野講~

---------------------

聽日,,,

曾韻韻生日快樂~

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-08-29 11:36 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛