期待已久既21號已經來臨啦
本身諗住帶埋思思出去~三人行..但媽咪肯湊..決定2人世界
意外頻頻..傻豬要同佢媽咪食午飯..諗住早d出去等佢啦..
點知我媽咪出絕技..唔陪佢食午飯就要我三人行
出發時間遲左添>w<..好采都唔算太晏
諗住談完情之後去shopping..但由於時間關係-w-..行程待續..下次再shopping
傻豬咁趕時間都諗住送我返屋企..
雖然最後都只係送到我去西灣河=3=但我已經好開心架啦
..嘻..好幸福..好甜...~
甜到就黎蛀牙啦XD"
披著豬皮既狼=3=仲要係大大隻既狼..好掛住你...超掛住你..勁掛住你..
我記得我條能得利..比你溶左.\/.
唔知幾時又可以再見你呢...
|