今日傻豬話佢好幸福XD"
我都好幸福丫~嘻嘻
仲好記得...傻豬好好攬..好暖..呵呵!~
唔知幾時先可以再攬住你呢~
傻瓜今日有冇掛住我先~!? 快D答唔准諗!!!!!
家姐星期日晚機返香港攪台灣居留權..
好掛住你丫..唔知你今次留幾耐呢
好懷念以前有人分享生活點滴既日子..家姐 MISS YOU