好平淡既一日...依然同佢情話綿綿..
不過尋晚玩得太夜=3=..攪到今朝5點先訓..
今日持續性胃痛+腸痛..好想有佢係身邊陪住我..照顧我
唔得唔得~返工緊要丫嘛-w- 佢仲要養我同個女架XD"
夜晚發生左小插曲..是好是壞!? 未知..
希望..會係好事啦~
My Name Is 豬熊XD"
Baby!!!~I Need You~