今日傻豬收工特登過黎拎煙仔比我=3=嘻嘻..
仲陪我買宵夜XD..正丫..
不過辛苦你啦.山長水遠係荃灣搭車過黎..陪我一陣又走...
傻豬..辛苦你啦...咁攰都出黎...
我唔須要做全世界最幸福既女人..
我只要做你最愛既女人XD"所以呢...下次唔好辛苦自己..我會心痛..
今晚真係凍左好多...你仲搭黎搭去..冷親你叫我點算WO..