呢個BLOG仲應唔應該寫落去...我都唔知
本來呢個BLOG既目的係用黎記起同你開心快樂既日子
但依家仲寫黎做咩...我唔知..或許藉由呢一點可以搵少許既精神寄託
有FD話..搵過個囉...世上男子如此多..何必獨愛他一個
仔死仔還在嘛...佢走得瀟洒你咪洒脫D囉
佢值得你流咁多眼淚咩
小玲你以前都唔係咁架..為咩一個男人攪到你咁!?
真係唔好再比呢D難題我..我都解釋唔到.
佢守唔到佢既承諾..唔緊要..但我會守住我既承諾
非君不嫁..
明知永遠唔會實現..點解仲要去等..你係咪真係傻左...!?
當我真係傻左...因為佢話過..傻既人先會得到幸福
如果我傻落去..佢會回頭..仲有咩所謂呢
|