今日約左你出黎...無論結果係點..我都只係希望有個好既結束..
覺得無論點都應該有個結果..
做左好耐好耐既心理調整..要係你面前堅強..忍住..令你安心..
但當你再拖住我隻手既時候..我已經忍唔住...
唔敢望住你..好怕比你知道我喊..
到左目的地..一直搵野分散自己既心情..係咁執..係咁搵..
最後再冇借口..忍唔住攬住你喊
我一直都問自己點解...係咪我做得唔夠好..令你有呢個決定
當我更肯定你冇變心既時候..我真係好開心..
時間過得好快..你話要返屋企食飯
我陪你去車站送你上車...為既只係想有更多時間陪住你
我好想親口問你..可唔可以唔好唔要我..
但我真係唔想比到壓力你..因為我知你唔想我喊..
如果一個唔如意既答案..我一定忍唔住..
變相咪迫你去選擇返我...
到你上左車..我先敢係SMS問..
我冇選擇搭車..選擇係西灣河行返去..
好慢好慢..條街好凍..但我冇後悔點解要去行
我須要呢段短短既路程去調整我既心情..
我唔想返到去喊...嚇親思思..
返到屋企..同你MSN..
無錯..我會尊重你既決定..
同時我都尊重我既決定..我會去等到你調整完你既心情
再重新我地既感情.
無錯..你的確冇咩好..但你卻係我同思思唯一認定既一個
|