心情調整完畢..係我心入面我同你從來都冇結束過
用另一種心境去接受呢一切.
今日冇再喊...個人輕鬆左..
到底係咩心境..咪就係當你去左工幹囉XD
我知你愛我會掛住我..而我同樣都係.
今日好似平時咁同你SMS..少左往日既甜蜜..
但多左一份安心同穩定
或許係我心入面我同你既感情..已經去到另一個階段..
唔知..幾時到你呢~時間長或短已經唔緊要..
因為我無論幾耐我都會等..
磨合期既痛苦..的確唔係每對戀人都可以捱過..
我渡過左啦...唔知..各位又幾時到你地呢...要加油丫..
傑..多謝你呢排比我呻...我真係舒服好多...唔會再喊架啦..
我亦都會好好照顧自己..因為我要KEEP好自己先可以等到佢
我都希望你都可以等到.~
各自為大家既戀愛努力~加油加油~互相扶持!!
|