今日好似好忙咁..有3個鐘係條街度.~暖左好多...但下星期又凍返架啦!!各位要小心身體呢~~
女為悅己者容...今日終於試左早幾日買既假眼睫毛..效果好似唔多大..可能我對眼太大啦XD 等我下次買D多D閃石既..長D既先得
今日你返工返得好愁..有D擔心..但我相信你會搵到一條適合你既路..加油加油~無論你咩決定我都會無限量支持你架!!
夜晚好悶好悶..我發現夜晚睇下呢個明珠台都係一個唔錯既決定...
思思望多兩望就訓左~呵呵..雖然唔想佢太早接觸外語..但為求我唔洗晚晚用2個幾鐘哄佢訓..我都算係用心良苦啦掛XD
今晚暖左好多...係我用2張厚被既情況下...再加上暖暖既感覺..好快攬住思思同眠左LU..
12點責醒..MISS左你既電話..唉丫..我唔應該訓架..不過都冇計啦..唔係可以點..唯有聽日再去等你既電話啦~
|