呢2日都好累好累.... 屋企開始大掃除..
對住人地個仔開始發現我就黎忍唔住一把扯埋去
思思學野學得超級快...睇黎要擺多d心機落去啦
呢幾日思思都問我你係邊...佢開始掛住你啦
19號覆診..又要一個人係醫院呆坐..
今晚等你電話等到訓左..你終於打黎啦..傾左一陣...
但我已經體力不支...起唔到身用msn....連sms都唔得..真係好攰好攰..
每月的煩惱已經透支左我一半既體力..再加埋大掃除後遺症....
拆骨咁-.-..