今日晨早流流出去左..陪阿爺覆診..8點半去到東華東院..可想而知我幾點起身...仲要成點鍾先離開..呢4個幾鐘真係好難捱..
好采有你陪我SMS,
好掛住你...好想同你講...講完又點...始終都改變唔到任何野
下午又要上東區自己覆診..令我諗起你陪我係醫院呆坐..
攰到屎..仲要煮飯同鬧人...
夜晚..又令到你唔開心..點解會咁.....我真係好失敗
可能...同我一齊你真係好唔開心.....我係咪真係要選擇放手