一切已成定局....
曾經以為你會睇到我既努力同付出...可以挽回呢一段感情..
曾經...妄想過再有機會聽到你再叫我一聲老婆..
無錯...一切都只係妄想..
今日我決定放手...並唔係放過自己....而係放過你..
見到你咁辛苦...我情願痛苦既係我自己...
呢個係我而家唯一可以做..令你脫離痛苦既事...
或許呢個傷口永遠都唔會復原..但只要你開心..就足夠啦..
唔須要你再去煩惱我既事...女人是脆弱...但媽媽..卻是堅強的..
請懷著你的笑容...行出你既人生..而我..唔要再做你既負累
請好好活出屬於你既精彩人生..
再見了...我的最愛...
|