Irene1942
暱稱: StAR RAIN
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
派卷....=]]
short左...= =
趕死人...=]]"
傷心=傷身??
終於考完試lu~^^'' ...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 74
今日人氣: 2
累積人氣: 2478
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 22 日  星期日   晴天


今日都冇咩特別...... 開心 分類: 未分類

今日因為要學琴既關係,所以8點就起左身lu~~好累呀......學琴學10點8點就要起身,無奈囉!!學完琴都成12點喇,因為呀媽唔得閒既

關係所以又食自己lu>.<"不過都好既,冇人煩我,耳根清靜......(好似講到個呀媽好衰tim,不過佢真係幾......)跟住行左陣街諗住食完野

就去畫畫,點知去道先知冇人係到....>.<''(唔得閒就早響啦?!)咁我咪一個人行返屋企囉......返到屋企,得我一個人係到好悶,無啦啦我

個電話震喎,一震我就知某人sd message俾我,睇完先記得係喎,佢好似同我講過今日去唱k~~佢就好啦,我都好想唱呀!!聽日就係

星期一lu,好開心啊......卡卡~~聽朝約左呀澄佢地食早餐......好想快d到星期二呀,會有波打......wakaka~~~~~~~~~~~~~~






訪客留言 (返回 Irene1942 的日誌)


靜文夜~雨 於 2006-01-26 01:21 PM 發表:

琪呀,

我在尼奥被人偷左好多錢,

>.<

U.U

.......

唔开心

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

算啦......
唔好咁啦~~
慢慢再搵過囉,錢之嘛......
係咪??
仲有一樣好緊要既野我要同你講,
就係唔該唔好係到叫我既真名!?
Posted at 2006-01-28 04:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



奎 於 2006-01-22 09:07 PM 發表:
星期2同你哋打波呀 係咪好開心呢?! 哇卡卡!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

幾啦....
得閒再切磋下~~
卡卡^^
Posted at 2006-01-28 04:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kittyyee 於 2006-01-22 07:06 PM 發表:
halo 我黎la... 今日......比賽比以前衰左... 睇我日記喇.... http://blog.qooza.hk/kittyyee
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦......
下次努力d囉......
我會去你個日記到留言嫁喇~~
記得多d上黎呀!!
Posted at 2006-01-22 07:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anthea820 於 2006-01-22 06:55 PM 發表:
呵呵,,我又黎啦""開針嗎?? 嘩,,,,唱kKkkkKk????唔叫埋我??= =""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

梗係開心啦~~
sor呀......
下次唱k一定叫埋你......
記得多d上黎呀~~
Posted at 2006-01-22 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RachelHor 於 2006-01-22 06:48 PM 發表:
HIHI~~ 我黎留言la~~ 聽要返學!!!!! 好乞人憎>< (聽講聽日方力生會黎喎。)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

卡卡......多謝你黎呀!!
我都知聽日方力生會黎......
岩岩泉泉話今日何副校同佢講嫁喎......
Posted at 2006-01-22 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙=ching= 於 2006-01-22 06:37 PM 發表:
我黎左喇.....唔知留咩好....下次先再留過喇 xdd''@@''bibi~~!*.*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦......
不過希望你多d上黎~~
xd>>
Posted at 2006-01-22 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]