哈哈,好耐冇打啦!
琴日同劉趣怡去睇《魔幻羅盤》, 超正呀!!!
跟住約埋契哥出黎,劉趣怡笑到傻左囉…
同舊年一樣, 夜晚返教會聽佈道會…(好押韻) 唉,年年聖誕都冇野做, 係屋企唔知做乜…好悶呀!!!