Kage.S
Kage,係羅馬拼音,日文為かげ,意思係〝影〞。
S,係英文縮寫,Shadow,都係〝影〞。
Irene9476
暱稱: Kage.S
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-12-06
2008-10-12
2008-09-10
2008-08-28
2008-03-27
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 22
今日人氣: 5
累積人氣: 2114
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 31 日  星期一   陰天


2007-12-31 分類: 未分類

哈哈仲笑)…
琴晚仲話今日要搏殺,點知淨係做左I.S.Vocab
聽日死得…仲未作文呀∼!
唉,節哀順變…口頭禪
Art、Eng、Geog、Life、仲有唔知幾多樣…

而家係深夜十一點半無啦啦諗到

時間過得好快呀咁快就一年啦
好想返返細個個時細路仔無憂無慮
同D朋友可以玩得好開心好開心

愈黎愈唔記得細個D野啦,所以想打係度

讀幼兒園個時,一做哂D野問准呀媽,
即刻飛奔鄰居兼死黨既屋企…
同佢仲有一齊玩,(係)唔係度,
係因為烏龜-希父母&呀婆唔鐘意佢入黎…

我地四個死黨黎架,個時十一樓得我地四個細路
我同烏龜玩得最多就係柔道我地唔識架
只不過邊個達落地就輸多數係我輸

如果維他奶-維都係度,我地會玩〝人肉三文治〞,
個時好好玩架,每人拎一個枕頭
然後通常我同烏龜壓住維他奶,因為我地兩個快D
跟住我又會壓住烏龜LadyFirst嘛…

今日打住咁多先新年快樂!!!(打篇野打咁耐






訪客留言 (返回 Irene9476 的日誌)


Irene9476 於 2008-01-01 12:29 PM 發表:
都話係幼兒園喏,我係小一先識你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



飛機 於 2008-01-01 12:50 AM 發表:
點解冇飛機/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]