嗯,好似好多日冇打啦,(根本就係懶)
前幾日係因為凍,手指僵硬,打唔到字…
跟住個幾日懶啦,掛住睇文,做其他野…
由於琴晚睇魔戒,不過淨係睇到唔夠3點,
所以今日Math堂最尾個幾分鐘,
Ms.顏講緊野…我初頭好專心咁聽,
點知愈黎愈眼訓,然後點頭、醒左,再重複…
就係咁,佢一講完&打鐘,我即刻扒低…
跟住A.Leung堂,終於到我40號去睇分,
出到去,佢無啦啦望住我個頭,話:
〝呀,Lovely hair!!!Oh,so cool∼∼∼〞
搞到我好無奈咁行返埋位…(我剪左髮)
我細個D野搵日再日打啦…(懶&真係諗唔起)
呀,差D唔記得左…
琴晚係月台(網站)玩巫測,超好玩,
仲有9個O(傑出,Outstanding,優秀)&
2個E(超乎期待,Exceeds Expectations,良好),
好開心呀…好開心呀…(已經傻左)
|