果次上去探返D朋友與同學,好耐未見邦同學仔了,
呢次遠行,有點上戰場感覺甘累...希望有意外的好消息,但千其咪有太多希望,如果唔係失望也大左....
點解差唔多次次出門都會落DD雨或著係落大雨呢....