今日非常好玩……上堂個D時間就無咩特別,放學後才是精彩;放學後要搞個攤位遊戲,一開頭都係唔知玩的D咩,不個就話要水樽(其實ED都係我話姐)(講真,如果係我們圍內人的,我一定輕鬆好多,始終係幫學校,難免不可以求其),咁就開始「學校尋水樽行動」,係接近(趨向)全學校的情況下,找到36個......(姐係多定少?)講左好耐,都無方法張個水樽固定個水樽,志偉就話下去先,又傾左好耐,又多左個問題:個背景板點算...最後就係星期五返學校製.......
我同昇去地鐵站時,有件特別事發生,我要去客務中心,我唔小心跌左個10蚊,找唔到,我睇個細路個視線都唔離開,我就估佢有D唔妥,我就去客務中心續左先,我都重係到找,但找唔到,我見個細路係個閘到跑走左去出來,我就走左,個細路就跑到我跌錢個位,我就馬上跑返去,因為我知佢係知道個10蚊係邊的,佢跑左個去,一定係係個閘外,我係個到找翻了...好鬼開心...



|