| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 26 日 星期四  |
| Sorry |
分類: 比賽` |
我沒面目見大家,我真的是失敗者。
音色清越
誦來投入
語調有較多變化
速度稍快
讓大家失望了!
老師,對不起!
各位,對不起!
|
|
|
唔好敢啦... 你其實都唔錯. 係你細聲姐.. 呢樣..慢慢來就會好..
PS:你唔好睇我敢大膽.. 其實我今次都唔好.. 下次努力!!!! 比個目標自己啦!!^^
|
網主回覆
係:) Posted at 2009-12-14 07:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ThAnK yOu~ ._. Posted at 2009-12-05 12:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
.好 Posted at 2009-12-05 12:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係嘅, THANK YOU!!>< Posted at 2009-12-05 12:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯,知道 (: Posted at 2009-12-05 12:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX :-] Posted at 2009-12-05 12:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|