我琴晚去左鄒昌屋企訓...今朝好早起身.八點就起左lu...因為去nowich...(我一起身就打錯電話..打左比我細佬...好彩無嘈住佢訓姐..!!!)
搭九點幾班車...去到都十點幾lu....跟住行左陣.去左sport world 賣左件3 ..跟住又去左starbuck飲左杯野.....到時間差5多就坐車番屋企la.上左車之後...跟就見到個令女.自自然然就坐左係佢ge側面..跟住都估5到佢會同我吹水...問我係5係去Greatyaumouth..跟住我扮知答係"其實一D都清楚lo"去到一半途中..佢又在問我..架車去bin ga..我就答lowerstoft..跟住條女就話O no..上錯車..跟住佢就走左去la..!E D咪叫有願份lo..坐車都見到令女..heehee>.<
其實今日都Ok開心la....
賣到件3....!!!
番到屋企之後...食左飯之後就同細路傾Skype...又同鄒昌吹電話(同步係溫緊習ge)..!!!
希望聽日又有會有開心ge一天la...!!!最慘要番學呢...haha!!!
|