cursorshelp

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Ge
要珍惜身邊everything ar!!冇人是沒有經過失敗才會成功 (No Pain,No Gain)..
I will love forever No one can take 
u
I ♥ Diana
   4Ever
Ivan523442
暱稱: Iv@n仔
性別: 男
國家: 英國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做人係要向前望架
2009-07-01
2009-06-04
2009-04-05
2009-03-02
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 65
今日人氣: 5
累積人氣: 598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 6 日  星期二   落雪


今日做左D咩lo 滿足 分類: 未分類

我琴晚去左鄒昌屋企訓...今朝好早起身.八點就起左lu...因為去nowich...(我一起身就打錯電話..打左比我細佬...好彩無嘈住佢訓姐..!!!)

搭九點幾班車...去到都十點幾lu....跟住行左陣.去左sport world 賣左件3 ..跟住又去左starbuck飲左杯野.....到時間差5多就坐車番屋企la.上左車之後...跟就見到個令女.自自然然就坐左係佢ge側面..跟住都估5到佢會同我吹水...問我係5係去Greatyaumouth..跟住我扮知答係"其實一D都清楚lo"去到一半途中..佢又在問我..架車去bin ga..我就答lowerstoft..跟住條女就話O no..上錯車..跟住佢就走左去la..!E D咪叫有願份lo..坐車都見到令女..heehee>.<

其實今日都Ok開心la....

賣到件3....!!!

番到屋企之後...食左飯之後就同細路傾Skype...又同鄒昌吹電話(同步係溫緊習ge)..!!!

希望聽日又有會有開心ge一天la...!!!最慘要番學呢...haha!!!