I love
Y0U*``
MORE
TheN
Every*
OnE
 
 

2008 年 7 月 16 日  星期三   微雨
 


畢業啦!- - 傷心

 

美好既時光系時候結Lu..**

諗番起六年既日子...

真系好吾捨得呀**嗯嗯

不過..]]☆每一件事都有個開始同x結既時候**

人生就系咁ga啦...冇人可以改變既...

**好似講緊人生哲理咁**

唉...算啦..吾開心既嘢過左就吾好再題啦..

廢事諗起D吾開心既嘢喇...

系BO...回番正題先...

其實...我系鍾意....

系BO...吾記得左tim....

黃sir話個好18歲最好講談戀愛喎...

哈哈...都系吾講Lu...

都系吾好啦...廢事比人話我淆低呀...

淆低好衰仔ga嗎...系吾系!?

其實..我系鍾意邊個ga...

(冇勇氣同大家講..)比D提示你地丫..

就系話我低能佬個個Lo...** (要打比我打我手提啦)

                                                                                    From:低能佬

發表時間:2008-07-16 11:32 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天
 


2008-07-15

 

考完TSA Lu**英文做吾哂呀..>3< (仲有兩條數)

今人ATT比我撞番個舊朋友喎**真係開心=)

又到要講D吾開心既嘢喇...唉..講到Le到**

真系吾捨得呀**嗚嗚~ ""系吾系好傻呀""

有名比你叫^!~ "低能佬"=)

仲有一日...要好好珍惜""=]

真系勁吾想畢業Lo" wakaka=))

☆◆有趣問題問吓你**吾知你知吾知呢*_◇

你比一個kai子用石頭同個足球打你...咁咩嘢會痛D呢!?**^))=]

唉...我之前系吾系話過我會話比人知我鍾應邊個既..


而家好多人系咁問我**

真系有DD吾想講tim ...wakaka=)                      ☆淆低☆ 

                                                                                                                                                                                                     From:低能佬=)

發表時間:2008-07-15 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


Ivan9132323
暱稱: 低能佬~然"=)
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
27-AuGuST,,,08
2008-08-14
2008-08-01
2008-07-28
相片紀念喲
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed