考完TSA Lu**英文做吾哂呀..>3< (仲有兩條數)
今人ATT比我撞番個舊朋友喎**真係開心=)
又到要講D吾開心既嘢喇...唉..講到Le到**
真系吾捨得呀**嗚嗚~ ""系吾系好傻呀""
有名比你叫^!~ "低能佬"=)
仲有一日...要好好珍惜""=]
真系勁吾想畢業Lo" wakaka=))
☆◆有趣問題問吓你**吾知你知吾知呢*_◇
你比一個kai子用石頭同個足球打你...咁咩嘢會痛D呢!?**^))=]
唉...我之前系吾系話過我會話比人知我鍾應邊個既..
而家好多人系咁問我**
真系有DD吾想講tim ...wakaka=) ☆淆低☆
From:低能佬=)