|
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
| 04-19 |
分類: 未分類 |
今日天氣好潮濕牙.
搞到成個人都好唔舒服..
係屋k又咁歐咗一日..
聽日翻學又有大測..
煩..究竟幾時先至可以抖下ga.
><搞到好辛苦牙咁.
總係有背唔完既野要背.
總係有溫唔完既野要溫.
T^T..
|
|
|
shanzi520 於 2009-04-21 07:52 PM 發表:
Cm- halo~ kaka you is stupied~ sa u la la >v lam SUT san
|
網主回覆
- @.@
Posted at 2009-04-23 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|