| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 辛苦天 |
分類: 個人小記 |
羅佩話今日要番學校攞成績表,
但我唔知番幾點呀(!?)
所以一大早(7:30)就開始等電話,
睇番幾點的,
可是真的太眼訓了,
話約8:00,點知番訓到8:30,
可又太累,再約9:30,
卻到差不多10:00先醒,
反正要揾枝筆,
便厚顏地約羅佩1:00了...
等超久的說,真的很抱歉。
同羅佩分開後,便開始陪枝筆搵工了,
首先去咗廣福M記,
但佢地唔請會考生...
接著去咗新達揾,
填咗兩間表,等消息呀...
大埔沒工了,我跟她跑出上水去揾,
跑了幾間廣場,亦填了幾間表,
再跑到街邊揾,但百佳張表要貼相,
我地無相係身,要聽日再去過了,
之後又再去咗粉嶺,
但無乜工啱,無收獲走了。
揾咗咁耐,腳都快斷了,
迫不及待要回家好好睡一覺了,
明天去交表,希望得啦~
總之,今日行咗成日路,
超累,超辛苦的...
希望中啦!!>^<:
|
|