Ivy091a
暱稱: 阿諾☆
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BEAST-Bad Girl Live ...
【新闻没】将进有宰范2PM军...
2PM正规专辑录 收 曲《等...
BEAST (B2ST) Bad Gir...
Music Core MBC Octob...
文章分類
全部 (836)
5566同人 (129)
SJ同人 (10)
靈異鬼怪 (1)
小說簡介 (2)
心理測驗 (20)
明晓溪 (20)
東邦同人 (67)
個人小記 (27)
耽美小說 (75)
特殊傳說 (9)
特殊傳說同人 (33)
神起同人 (2)
笑話 (17)
烹飪煮食 (58)
圖 片 影 片 (205)
綜合新聞 (7)
網絡小說 (3)
歌詞 (137)
潮流地帶 (1)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
Logo連結
網站連結
龍王界
LPY [lpy02105] 的相册...
Rae
Tudou
yung-shia
失敗論壇
百度
甫之家
甫家
奇豆
阿一仔
狐狸窩
威向
倍樂文化
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


第二集 分類: 笑話


話說戈個阿婆, 自從上次被差佬cut 左線之後...就消聲匿跡左一排,
但由於佢好窮...所以就去左訓天橋底啦...有一日, 有兩個男人,
各自帶自己ge狗去散步, 一隻係外國戈d有毛狗,
另一隻就係冇毛狗...佢地兩人都來到天橋底相遇,其中一個男人唔小心碰跌另一個男人
,
於是佢地就嘈起上來, 要求對方賠個不是!佢地隻狗可能等得唔耐煩, 於是就跑走左,
跑到好鬼遠,
最後唔見埋添 因此戈兩個男人就嘈得更加犀利...但由於個阿婆係訓天橋底,所以便覺
得好煩,
想去報警投訴勒~
阿婆: 喂!? 呢度係咪xxxxxx呀?(999)
差佬: 又係你呀阿婆!? 今次你又有咩事呀!??
阿婆: 我呢~想投拆啊, 有兩個男人, 嚮天橋底度 "鋤xx" (嘈交)啊!
差佬: 佢地 "鋤xx" 關你咩事呀!?
阿婆: 佢地搞到我都訓唔著啦!佢地 "鋤鋤下"(嘈嘈下)呢, 條"xx"(狗)都唔見左啦
差佬: 咩話 ! "鋤" 到連條"xx"都唔見埋!?
阿婆: 係lo~不過呢, 我見過佢地戈兩條"xx"架,一條就有mo(毛),另一條就冇mo(毛)
架~
差佬: 佢地有冇毛關你咩事呀??
阿婆: 你不如幫佢地搵番條 "xx" 啦~
差佬: 我點可以幫佢地溫呀??
阿婆: 咁你有冇 "xx" 呀? 拎兩條比番人啦
差佬: 我邊有兩條 "xx" 呀??有都唔比??
阿婆: 好啦~差佬哥哥, 你咁好人~
差佬: 我好人!? 你覺我好好人咩!?
阿婆: 你好能hai~(你可能係)
於是, 個差佬又再次咁cut 線啦..




訪客留言 (返回 Ivy091a 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]