今日好晏先起身 所以冇同VANESSA食早餐 SORRY
之後差D遲到HAHA 好彩MS DAISY 未到
之後上M.E 又講埋D 咁GE 野
之後上MATHS 個個咁GE MS. MINDY 又係到唔知發咩神經 係到狂鬧我地 超嬲LOR...
上MS.MAGGIE 又好嬲 個個都係咁\
RECESS...同MIKI 反 HAHA 好好笑LOR...
之後上堂.........SKIP SKIP...
LUNCH TIME .... 同CATHY & WING & MIKI & STEPHY& VANESSA & NATASHA STAY
之後唔知點解會同DOUBLE NATALIE & VIVI 一齊食
之後同MIKI 狂係到笑 但係唔知係到笑咩 HAHA
之後上堂都係咁 SKIP
之後COMPUTER JESSIE 好好笑LOR..... 隻腳自己係到震 笑到我同CATHY DIN 咗
我笑到胃抽筋 LOR...之後去咗搵呀媽 同佢食下午茶 之後去學琴
TODAY IS A LAUGHTING DAY SO HAPI TODAY
|