iVY'S BL0G

2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


2010-02-28 分類: 未分類

今日去去學DOUBLE BASS...     又要同ANGEL FAREWELL

今日好早起身LOR...    10-52 WING 打嚟叫我起....  話1130  係WATER M 等    

尋晚差唔多5點先訓    超眼訓LOR...但係唔知點解出咗街就好精神  HAHA

之後我係巴士站等CATHY    等咗勁內AR...

佢又唔打俾我   之後我打俾佢   佢話佢老豆車   超級嬲LOR...  我係到呆等咗勁內LOR... 

之後去咗搵WING   ...我地一齊行過去...PIZZA HUT...之後食咗唔知幾多$

有個個咩魚翅鮑魚PIZZA   係到呃人LOR...   係粉C 嚟GA

之後我地一齊去咗影貼....  同LIANE & WING & ANGEL 影個笑到肚痛LOR.....唔知我咩事LOR...

之後同WING 食雪花冰   好味AR!

之後約咗呀MA  去行街...   買咗D野咁

之後去咗學DOUBLE  BASS    今日係個個YOUNG TEACHER 教LOR...

但係SAMANTHA 係門口睇到以為係老個個  笑死我LOR..

之後我地拉得超差LOR...但係個個姐姐都冇鬧我地AR   SO NICE...

之後佢同我地一齊笑LOR....   今日都冇俾佢鬧過   SO HAPI..

個個MISS 寫ANGEL 變成 ANGLE   LAUGH DIE ME

之後同CATHY 去咗買COMEBUY ....   好味LOR... 

之後我陪CATHY 搵人HAHA  ... 

7 點中就返到屋企LA  ....   

今日好似打咗好多野咁....   咁辛苦,.,...   你地要CM 呀!!






訪客留言 (返回 Ivy2008 的日誌)


Eunice_mo97 於 2010-04-02 03:06 PM 發表:
` Cmm :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sonia_1013 於 2010-04-01 02:53 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siule09 於 2010-03-31 12:02 PM 發表:
=cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BbBbCATHY19 於 2010-03-10 09:44 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miki_zhenyan 於 2010-03-10 08:25 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miki_zhenyan 於 2010-03-10 08:25 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miki_zhenyan 於 2010-03-10 08:25 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



^^ 於 2010-03-03 07:35 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NATALIE_SAM 於 2010-03-02 08:39 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NATALIE_SAM 於 2010-03-02 08:38 PM 發表:
Cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Ivy2008
暱稱: iVy
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
好友名單
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 644
今日人氣: 4
累積人氣: 9114