wa.....好好好好好好好好好開心呀!!
今日又去左打學介呀,, ,,,,
冀都係最後1場lu,,
仲係爭第3呀!!!!!!!!!!!!!
wa......打第1場.......己經狂嬴..狂嬴..............
小狗一直都好輕鬆g,,,,,,
wIN ,,,,,, WIn!!!!!!!!
第2場,,,,,wa....d聖家都唔知做咩,,
小狗狂打,,,聖家淨係企係到.............
望住個波跌落利,, haha.....傻左....
wiN左 !!!仲要連贏2場
wa,,,,,開心到爆ar !!!!

之後,,,,就去左同jojo一齊去睇獨家試愛
wo~~~~正爆ar ,,,,,,又好笑,,,,
又感動 ,,,,,攪到爭d喊la

ThE enD Lu ...

|