ユキ の 日記
其實在下仲有個diary的!!
其實我無野想打,,,,,,,,,,,,,住!
IzAkiYuKi
暱稱: ユキPooh
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
IVE畢業
肥婆隻雞X晒毛(我唔知...
敬師週
又變番亂毛婷
星期五
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
三柴
廁所妹
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 19
今日人氣: 0
累積人氣: 1017
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 
 
2006 年 1 月 28 日  星期六 晴天
妖!放我飛機 無奈

今日無出去,,好悶呀!!

係度等傻佬放工,唉!

柴佢地放人飛機ge~~~又話行花市,今晚最後一日啦!妖

又唔去!!咦!黑人憎!得啦!你話大馬嬲!試下唔送俾我!!

妖!好悶呀,好唔開心,個個番晒大陸!!一係今日番一係明天番!妖!!

無人拉我去玩!妖!!!

今晚頂左房唱k~~~傻佬佢地試下唔去呀!我會發癲!!

 

刊登時間︰2006-01-28 04:27 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 27 日  星期五 晴天
星期5!第一日放假 愉快

終於放假lu~~~頂!D假期特別小咁,放又放遲人!

晏就同柴去街!!

我買左條裙呀^^~~~

柴終於買左電話啦.......yoyo~~~~仲送左個贈品XX被我(果兩個字我唔識打)

好靚架!!多謝柴!!!~~~

刊登時間︰2006-01-28 04:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 26 日  星期四 晴天
天下太平

呢排等別鐘意玩埋晒D天下太平果D野!!

我地係連弟堂玩!!頂!作文得58分!連弟你去食屎啦!我作得咁好!

跟住柴&呀生都輸左被我~~~so cheap....

首先同柴夾功呀生,之後佢死左,柴就係咁被我功!!

唉!!真無用,輸左被我,唔好唔記得你地欠我一粒糖!!哈哈!!

放學後......shit~~~唔講!好糯=/////=

刊登時間︰2006-01-28 04:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
買野 愉快

今日過得都幾快!!

中文堂我地4個同維維傾(((勁歌金曲D野

勁搞笑,跟住死人犯賤的連弟係度話我地,又唔夠人串,

又要被人串番轉頭,收皮啦你!

listening派左卷!82分(各位請注意呢句)=.=''''''(尾果part亂黎都有17分,wahaha)

我早已說我是天才黎,係呢班契弟ge姊姐先話我kid咋!哼!呵呵!(擺明玩野、晒命)

尾3堂唔洗上,去左band房玩!佢地就唱歌,我同柴係度玩天下太平&井字過3關!

shit.......柴這條某利,輸了錢被我還不認數囉!你欠我一元五角!好快還錢!

放學同霞去行街!霞你唔好在試果D學生鞋,見到你試著我想死!=.=''''

收獲:買左一對我由細到大從未著過ge鞋、2條同霞一樣但唔同色ge底褲&2件衫!

shit..........GIORDANO D衫好平囉!我情不自禁地買左一件,都唔過$200!good

霞話好睇我咪買囉!!^^~~通常你地話好睇ge我都會情不自禁地拎件貨品去埋單^^!

張小森今日輸左被我(話乜都得喎),佢話旺中無2蚊ge v.w耳環,點知咁岩被我見到!!

我都估唔到有咁平,不過好假下,但唔緊要,為了win,我買左落黎,仲特登拎去被佢睇!

wahaha~~~~估唔到我買到呀呢,你條木契,自己就買隻幾舊水ge,

但就話係旺中買D假野、幾蚊ge被我!你吃屎吧!

家陣隻番版v.w唔知點處理好,咦!送俾呀柴都好喎,反正我仲欠佢禮物!哈哈哈!!^^死未!

張小森你記得仲欠我東西喔!!你條粉腸係咪訓左?唔聽電話!你死啦!

刊登時間︰2006-01-26 12:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 24 日  星期二 晴天
初賽 驚訝

今日柴又無番!兩日啦!!

柴你快D好番快番黎啦!人家掛住你,同你坐左幾十年,

你不在,本人十分不慣沒有你的存在!但你存在,本人又情不自禁地要串你幾句!=.='

放學就初賽,5個(姊妹)都有參加!!睇人唱就笑人,到我就...>/////<我淆底哇!!

唱前先沙聲,鬼叫我食糖!哈哈!!

唱完走人,聽日睇結果,入到我含頭埋牆,入唔到我跳樓!!

 

 

 

刊登時間︰2006-01-24 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
無家可歸 呆滯

尋晚勁唔開心!!唉!! 真係超唔開心!
係屋企唔開心、食飯唔開心、走都走得唔開心!!
唉!!你地班含家祥你理我D野仲咩呀!!我呀媽都未嘈你嘈咩呀!
走果陣落樓被我聽到D野囉:被著係我個女實打死佢!!
理鬧咪!我頭先無做過D咩囉!咁講什麼意思,我咪勁唔茄囉!
跟住開番門話:邊個想打我呀?下?
淆底獸話:唔係話你(勁面黑+唔托)
你呀媽個仔,講完又唔叉認,淆底淆到出屎!!你估你同我呀媽fd我就真係唔感嘈你?
發你個夢啦!!我由細到大D脾四都係咁架啦!邊條廢物激襯我佢實唔方安樂得去邊囉!
我做人ge終止就係你好我好,你唔理我就唔會咁糯啦!!糯臭獸、淆底怪!去食屎啦!!
咁ge屋企真係........唉!!
你估真係因為咁簡單就唔開心咩?咁就唔係我啦!!

刊登時間︰2006-01-22 05:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 20 日  星期五 晴天
BB 疑惑

今朝無番學!!原因?請看下一行!

就咁ge,我訓過龍,又怕遲到,咪無番囉^^被呀媽鬧死!

晏就番學,落到樓下,嘩!見到傻佬,嚇左我一跳!!
果時我仲同佢傾緊電話,點知佢就係我後面=///////=  好糯!
番到去,唔洗上econ,去圖書館,上網玩game~~柴教我上架個網!
咦!玩煮野食,咦!唔好玩,煮唔設!!=.=''
放學傻佬黎接我,跟住打左陣機就去醫院探伯友!!
>////<個bb好Q呀!!!!
跟住上佢度食完飯就番歸!!

 

 

 

刊登時間︰2006-01-22 06:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 19 日  星期四 晴天
今日個主題係:主題=.='' 愉快

今日係學校好無聊!朝早見麗2姊去買早餐,我又跟佢買!

食左個糯呀糯米雞&蘋你個果汁!

英文paper2有46分!!頂!以為合格,點知48先合格,搞到3姊改卷都無用!哈!

跟住lunch同柴撐台腳!!正!!

今日成日都拎把介刀黎嚇佢地!哈!我好變態囉而家=.='''

放學番歸訓!!跟住去八痴度玩,同佢呀嬤傾左陣計就番歸!!

原本呀同學話星期六去打牌,點知八痴唔like~~又唔被我去,算!唔去囉=.=''

哈哈!!我似做左你個女多D~~過份緊張,死囉!一間精神病咪大獲!呵!!

家陣差不多3點,我岩岩食完消夜,正!!(大檸樂囉,一日食N咁多餐)=.=''

 

刊登時間︰2006-01-20 02:36 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 18 日  星期三 晴天
考完個Fucking Exam 滿足

 
 

 
 

個Exam終於完左lu~~~~真好!!

今日勁眼訓,因為通頂!溫書?緊係唔係啦!同霞傾計!

其實原本諗住溫書,點知係12點半條難碳sd完個訊息黎我就哀左!

跟住繼續睇,完全唔知溫咩,今日都係亂做!我5分鐘都唔洗溫完成本書!

又無乜mood溫囉俾人搞到!!跟住自己煲碟,霞又打黎!

點知傾傾傾,傾左好多野,乜Q都傾,好開心呀,果刻完全無煩腦,不過完後煩腦又番黎lu!

傾到6點幾收線,柴!你知唔知6姊妹中我地最擔心你架!你要努力呀!!!>.<

跟住考art掃描,妖!你老味!畫耶菜,痴線架,完全唔知點畫好!

跟住條蕃薯我畫到成個下體咁!不過呢樣畫得最好,仲有畫紅蘿白,超!

跟住放學就番歸訓!訓死左!!!

 

 

你同我講完但而家又咁姐係點?你估我真係想咁對你?諗下啦!

我呢幾日好煩好唔開心!!唉!!

刊登時間︰2006-01-18 09:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 
 
2006 年 1 月 17 日  星期二 落雪
咁既日子好無聊

唉!今日淨考Listening~~~~多得維維ge幫助!哈哈!

考完同霞、麗、女人、賤樂食麥當!!(柴真夠FD)

食完番歸訓!!聽日考中史&ART!last day啦!

跟住同D姊妹傾計,講起重讀一事,霞話我重佢陪我!麗話,重都好喎!

如果你地重我實重架!有人陪^^~~~~

我諗maybe 8成都要重架啦!尋晚同霞傾,佢話如果我地重就試下叫佘sir幫我地寫信!

 

唉!我又何來唔知你係想我好呢!!但你又何必迫我呢!媽子

我對住你地都好大壓力架!!你D所謂ge曲街fd又成日講呢樣講果樣!

你話唔可以無禮貌,我己經好好架啦,但無計,係佢地激我,自討苦吃,低死,低被我串!wahaha

我就黎小七佢地囉!!唉!仲之對住你地壓力大、辛苦!無個會幫我同明我!

有時我真係會覺得你好扁心架!由其對住D曲街呀姨&D親戚!又唔見你咁對我!我係你個女呢!

唉!識我ge人又有幾多個真係會了解我,連同我一齊那個白痴有時都唔會明白我!

因為有好多野你地都唔會知道道架啦!!

不過都好多謝你地成日陪我、就我、關心我!

 

 

刊登時間︰2006-01-17 11:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]