又要被人串番轉頭,收皮啦你!
listening派左卷!82分(各位請注意呢句)=.=''''''(尾果part亂黎都有17分,wahaha)
我早已說我是天才黎,係呢班契弟ge姊姐先話我kid咋!哼!呵呵!(擺明玩野、晒命)
尾3堂唔洗上,去左band房玩!佢地就唱歌,我同柴係度玩天下太平&井字過3關!
shit.......柴這條某利,輸了錢被我還不認數囉!你欠我一元五角!好快還錢!
放學同霞去行街!霞你唔好在試果D學生鞋,見到你試著我想死!=.=''''
收獲:買左一對我由細到大從未著過ge鞋、2條同霞一樣但唔同色ge底褲&2件衫!
shit..........GIORDANO D衫好平囉!我情不自禁地買左一件,都唔過$200!good
霞話好睇我咪買囉!!^^~~通常你地話好睇ge我都會情不自禁地拎件貨品去埋單^^!
張小森今日輸左被我(話乜都得喎),佢話旺中無2蚊ge v.w耳環,點知咁岩被我見到!!
我都估唔到有咁平,不過好假下,但唔緊要,為了win,我買左落黎,仲特登拎去被佢睇!
wahaha~~~~估唔到我買到呀呢,你條木契,自己就買隻幾舊水ge,
但就話係旺中買D假野、幾蚊ge被我!你吃屎吧!
家陣隻番版v.w唔知點處理好,咦!送俾呀柴都好喎,反正我仲欠佢禮物!哈哈哈!!^^死未!
張小森你記得仲欠我東西喔!!你條粉腸係咪訓左?唔聽電話!你死啦!