JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 80
累積人氣: 11786
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天
▉]].. 無聊的使命,,** 無奈

                大前晚大架車比左個使命我  就係...叫我幫絲咪拎d野北上  好拎唔拎叫我拎d香

&米北上  佢地極之迷信囉  講明話係使命咁係冇得唔去架啦  一諗起自己一個孤伶伶上路  就

覺得自己好慘  琴晚沖完涼出黎2架車話講個好消息比我聽:{你聽日唔洗北上啦} 但唔洗北上

既原因不明  理得佢咩鬼原因  總之不幸之中既大幸啦  

    哎~我覺得4c班好大壓力呀 雖然起4c班好開心  因為有好多小丑同我非常之夾  但我一

諗起自己既a-maths &math 就想死  人地15分鍾做完1題數 而自己做1個鍾都唔識做  蠢到

加01 越諗越煩  今朝起度諗轉唔轉科好  但一轉科就耍轉埋班  <<真係唔想轉班  但<<但乜

鬼呀  而家唔到自己但架啦  想轉都冇位你轉啦  講黎都廢既  而家科科都冇興趣  聽極都唔入

耳  唔通我就係咁白坐1年= =? 點算呀?唔好玩我啦  維有聽天由命啦

     琴晚同子&臭化玩接力  有時我會試用臭化教我果種方法跑  可能仲get唔倒佢教既跑法 

so跑到好似新手咁  仲成日交個bad比丫子  算啦  都係以後用返自己個跑法啦  但丫子唔知

點解琴晚跑得比以前慢左好多  唔通佢太耐冇玩?臭化個msn個符號同我一樣  我唔太鍾意  我

覺得每個人整既符號先有獨特既意思  如果完全copy晒人地就唔係太好囉  但又唔好意思同佢

講   算!豪比佢  遲D自己改過一個新符號  <<好驚佢又...子子今日去參加南華選拔  希

望佢入選啦  我會默默起你背後支持你架丫子  加油腦力!!!!  1

 

刊登時間︰ 2006-09-23 09:08 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]