|
大前晚大架車比左個使命我 就係...叫我幫絲咪拎d野北上 好拎唔拎叫我拎d香
&米北上 佢地極之迷信囉 講明話係使命咁係冇得唔去架啦 一諗起自己一個孤伶伶上路 就
覺得自己好慘 琴晚沖完涼出黎2架車話講個好消息比我聽:{你聽日唔洗北上啦} 但唔洗北上
既原因不明 理得佢咩鬼原因 總之不幸之中既大幸啦
哎~我覺得4c班好大壓力呀 雖然起4c班好開心 因為有好多小丑同我非常之夾 但我一
諗起自己既a-maths &math 就想死 人地15分鍾做完1題數 而自己做1個鍾都唔識做 蠢到
加01 越諗越煩 今朝起度諗轉唔轉科好 但一轉科就耍轉埋班 <<真係唔想轉班 但<<但乜
鬼呀 而家唔到自己但架啦 想轉都冇位你轉啦 講黎都廢既 而家科科都冇興趣 聽極都唔入
耳 唔通我就係咁白坐1年= =? 點算呀?唔好玩我啦 維有聽天由命啦
琴晚同子&臭化玩接力 有時我會試用臭化教我果種方法跑 可能仲get唔倒佢教既跑法
so跑到好似新手咁 仲成日交個bad比丫子 算啦 都係以後用返自己個跑法啦 但丫子唔知
點解琴晚跑得比以前慢左好多 唔通佢太耐冇玩?臭化個msn個符號同我一樣 我唔太鍾意 我
覺得每個人整既符號先有獨特既意思 如果完全copy晒人地就唔係太好囉 但又唔好意思同佢
講 算!豪比佢 遲D自己改過一個新符號 <<好驚佢又...子子今日去參加南華選拔 希
望佢入選啦 我會默默起你背後支持你架丫子 加油腦力!!!! 1

|