今日八點伴先起身,係亞媽叫我起身ar,中要比亞媽鬧ar(>.<),
返到學校,仲要比個校工叫我唔知寫乜差野,原來你張留堂遲到(屎),
根住仲要比個普通話老師鬧到我成面屁(=.=''''洗唔洗鬧到咁金呀...),
到左中文堂(= =死啦...唔記得左做中文功課ar),今日仲要流堂ar