| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 24 日 星期四  |
| |
| 11月24日* |
哈哈...今日終於考完試啦]]*
卡卡..好開心tim..
不過考試期間我好多科都唔識做,,
死啦,,我唔想科科都肥呀..
再係咁我一定變肥婆啦-卡卡...><''
不過放心,,我有一科一定唔會唔合格[]既,,
大家知唔知係邊科呢?!唔知呢...
等我講比你地聽啦∼∼
就係英文啦>______<''\/
好叻叻呀我/\/\''傻左tim,,
唔好意思呀大家,,返返黎呢到先呀>W<
好啦,,講返今日呀...
我考完試之後同達達去左銅鑼灣[]個到,,
我本身想買好多野嫁,,點知間間舖都未開,,
所以我地只係行到12點左右就返屋企啦...
唔制呀..咁早返屋企,, 之後又冇野做喎..>/\<''
ps:我突然間唔知點解好想釘舌呀...
http://fm.cdpa.nsysu.edu.tw/fun/funbat/FB045_sicaf_sand.wmv
(D畫好令架,,大家去睇下呀>33<)
|
|
刊登時間︰2005-11-24 04:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|