| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 3 日 星期六  |
| |
| 12月3日* |
今日我10:45左右起左身洗白白,,
洗完白白都成11:15左右啦,,返到補習社都11:30啦..遲大到-卡卡..><''
補完習就去左學鼓..又係冇拎鼓去學/\/\''V
學完鼓,,我見到Mo Mo呀,,同佢講左個Hi就走左啦..
之後我媽同埋我細表哥陪左我去剪頭髮,,好Yeah..
我覺得我今次剪得幾好呀''我仲同我細表哥交換左個袋袋用tim呀∼嘻嘻]]*
到左10:00左右返左屋企就即刻打日記啦/\/\''
ps:今日都搵唔到達達,,我部手提又比Miss方拎左仲未比返我..
打唔到比佢呀∼∼我真係好掛掛你呀>3<''
|
|
刊登時間︰2005-12-03 10:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
牙K 於 2005-12-05 06:10 PM 發表:
被貼了........快的去我xanga 睇下咩事啦
|
|