今日超搞野喎..=]]今日冇人叫我起身喎,,
我自己又聽唔到個電話響喎,,就係咁訓到12點幾先起身=口=''
哈哈..好Yeah,,唔洗返學lu..卡卡]]**
咁之後我5點左右就唔知做咩返左學校--''
之後5點半左右就同達達佢地一齊行落山啦..
6點左右返左補習社補習,,7點半走人XDXD
返到屋企,,馬南南同達達3線打比我喎,,問我聽日去唔去食早餐喎''
傾左一陣,,達達就cut左線,,就係咁,,我同馬南南傾啦*[[無奈..
馬南南講左d野比我聽呀..我都唔知信唔信好>"<
如果係真係既話..點解佢要騙我呢,,忽..*而家好灰lor..(T___________T)
真係唔知好過知lor..<<唉...//
|