| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| |
| 3月7日* |
今日成7點8先起身,,
哇卡卡卡..好彩冇遲到姐/\/\''
晨讀[]個時個仆街蔣叫左牙俊出去lor,,頂..>"<
係李梓聰講番比我聽我先知咩事,,
咁英文同中文就係到考口試喎,,悶到系咁--''
咁之後我Lunch就落1左canten到食野..
2堂科學就係到同李梓聰傾計lor,,
同佢傾左不知幾多野呀..>\/<''
之後個I\/Iiss就見到我張枱寫左好多野喎,,
咁就叫我同李梓聰佢一齊抺番好張枱喎,,
咁我去左拎天拿水去抺枱啦,,
之後就同河馬同埋珠珠去陪民民去買冷3,,
買完佢地就黎左我屋企到hea左陣咁啦,,
到左5點幾我就番左補習社到溫科學啦,,
聽日考科學啦,,我真係好驚呀,,我1D都唔識=(((
|
|
刊登時間︰2006-03-07 10:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|