今日7點幾起左身咁啦,,
之後沖個涼就出左門口行返學,,
點知行行下見到河馬佢地係到接的士喎,,
咁我就同佢地一齊搭的的返學學啦..>\/<''
今日堂堂都係咁,,冇咩野呀,,
不過我地就成班係到食瓜子囉*=)))
河馬仲拎埋橙番黎學校食囉,,勁爆攪gap喎..>w<''
放學我就同河馬,,民民,,綺婷,,李琪,,琪琪,,牙慧,,牙I3o,,河馬條仔,,牙Ken同埋蜥蝪去睇''輪迴''!!
入到去戲院勁黑,,勁驚囉唔該..--''攪到好多part我都唔感睇呀.=(((*
睇完我就同李琪同埋民民一齊搭I\/ITR返北角喇..]]''
|