今日成1點幾先起身,,3點幾老公上左黎我屋企,,
上到黎佢係咁同我細佬係到玩電腦,,
我就係到搵碟黎睇,,搵到個BIG爆任務黎睇,,都好好睇架..
睇完喇,,咁我就好悶咁坐係到睇住佢地係到玩電腦喇,,
之後就係我部電腦DOWN左D KERORO黎睇,,GD爆..
到左9點幾同我媽,,老公,,細佬一齊去KFC到食野,,
食完就番左屋企同老公傾電話LU..
刊登時間︰2006-07-02 11:35 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]