開學啦∼∼
大家+oil呀呀呀...
我入左2C班呀,,我同譚彥俊一班呀∼∼∼
我真係好驚呀∼點算好呀=333=
刊登時間︰2005-09-03 10:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]