MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2009 年 12 月 16 日  星期三   晴天


2009-12-16 愉快 分類: 未分類

今日係我最lucky既一日(不過都無咩邊日lucky)

今日我班聖誕節抽獎我羅左大獎G.E.M MV既耳機 哈哈

送左件3比牙sir 簽曬佢著上堂笑死啦xd

不過知道兩個FD都因為感情問題吾開心

我都吾開心

希望佢地搞得點啦

我係E到幫埋你啦牙彪

APPLE姐原諒傻仔彪啦

希望你比面=]

大家幫下手  comment=]

 






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


believel0ve 於 2009-12-17 09:20 AM 發表:
- cm-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chumankeong 於 2009-12-17 07:47 AM 發表:
-好兄弟呀!!
-comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IenGV 於 2009-12-17 03:46 AM 發表:
Comment''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2009-12-16 11:31 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eslc7b02 於 2009-12-16 11:27 PM 發表:
cm''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALLEN_FKP 於 2009-12-16 10:11 PM 發表:
果然系好兄弟
特然間好感動
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不嬲咁好兄弟嫁啦  哈哈^^
Posted at 2009-12-17 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



moumanwai 於 2009-12-16 09:32 PM 發表:
- cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a66202633 於 2009-12-16 09:12 PM 發表:
- 7.7.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AppLE_712 於 2009-12-16 08:56 PM 發表:
好啦...已經沒事了....^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁咪好羅
Posted at 2009-12-17 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ba500875 於 2009-12-16 08:30 PM 發表:
幾時比聖誕 禮物我`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客