MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 愉快 分類: 未分類

今日都吾知番學做咩

7點9番學8點放學  都9 9地

跟住去東方食野 同朱仔.n仔.now龍.vivi.澄.wing

9點幾同澄去拍下拖去天橋打波

一陣細茵黎埋 

跟住y文都吾知黎做咩

同佢一隊開場 就輸足咁內

12點幾番屋企

聖誕節快樂 送禮物比我牙

 






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


NGSIUA 於 2009-12-22 01:49 PM 發表:
拍拖?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LPC1209 於 2009-12-21 10:59 PM 發表:
- 聖誕禮物咪就係我陪你打波lor @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁sweet=]
Posted at 2009-12-22 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mikly0603 於 2009-12-21 01:10 AM 發表:
- c0mm3nT]''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2009-12-20 11:50 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yan2jai 於 2009-12-20 09:25 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heng1030 於 2009-12-20 07:44 PM 發表:
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay0102 於 2009-12-20 07:27 PM 發表:
cmcm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ba500875 於 2009-12-20 05:04 PM 發表:
=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VIVI912 於 2009-12-20 04:12 PM 發表:
- 聖誕禮物------>c0mment=]'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客