MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


2010-02-07 不滿 分類: 未分類

 琴日如本同彪彪去行街買褲.去拍拖

點知月行月多人牙文,犀牛.牙亨.同我情敵apple姐(講笑姐)

跟住同玻璃食左陣野 計續行街  跟住番屋企

-----------------------------------------------------------------------

今日去天橋打波同牙文,犀牛.彪彪.朱仔.雄仔.apple

好大雨牙  無得走 /____\

係到練波 發覺我好慢!!!!!!!!!!!

我要減肥.戒煙牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今年班籃我要入3甲  做mvp牙

不過一定要戒煙

今日不在態  好似有咩想咁 

我有小小鍾意左佢牙  哈哈=]






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


NSI1993 於 2010-02-09 01:14 PM 發表:
戒In"聽住先...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tOb3y 於 2010-02-08 09:21 PM 發表:
28481594 *V*`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chumankeong 於 2010-02-08 02:47 PM 發表:
-唉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



moumanwai 於 2010-02-08 01:16 PM 發表:
- CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay0102 於 2010-02-08 12:57 AM 發表:
- 戒煙吧*V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manman990 於 2010-02-08 12:16 AM 發表:
+oil JJ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALLEN_FKP 於 2010-02-07 11:23 PM 發表:
加油呀 我一定信你戎到!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zxc19911029 於 2010-02-07 07:33 PM 發表:
j哥
以後有煙我幫你食晒佢
冇計鬼
鬼叫我系你fd咩
haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AppLE_712 於 2010-02-07 07:32 PM 發表:
情敵-V-

戒煙=.="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Esther92 於 2010-02-07 06:06 PM 發表:
小心變左肥仔杰呀!haha~戒煙LA....>m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我不會變肥仔杰的 哈哈
Posted at 2010-02-08 08:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客