|
|
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
2010-02-15  |
分類: 未分類 |
各位弓起發菜.新年快樂
有情女既情人節快樂
要比利是牙 哈哈
年30晚食完飯番屋企訓教啦
點知都無得好訓
d炮掌吾洗訓
年初一一早去拜神
首先牙爺屋企拜年
等齊人就坐24座去媽各
跟住同我牙哥兩個沖上去上香
好似打膠咁
跟住去金都飲茶
飲完去左親戚屋企打機
4點就去倍下lover玻璃啦
去小泉食野 超貴牙+5%
on9的食到無曬錢
夜晚去食牙嫲生日
食蛋糕超爽 哈哈
|
網主回覆
=]Posted at 2010-02-17 06:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tOb3y 於 2010-02-16 01:11 PM 發表:
Brother ` *V*
|
網主回覆
有買牙 番學先比你Posted at 2010-02-16 10:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
彪嫂比利是牙=]Posted at 2010-02-16 10:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=]Posted at 2010-02-15 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-02-15 06:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|