MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2010 年 2 月 15 日  星期一   晴天


2010-02-15 開心 分類: 未分類

 各位弓起發菜.新年快樂

有情女既情人節快樂

要比利是牙  哈哈

年30晚食完飯番屋企訓教啦

點知都無得好訓 

d炮掌吾洗訓

年初一一早去拜神

首先牙爺屋企拜年

等齊人就坐24座去媽各

跟住同我牙哥兩個沖上去上香

好似打膠咁 

跟住去金都飲茶

飲完去左親戚屋企打機

4點就去倍下lover玻璃啦

去小泉食野 超貴牙+5%

on9的食到無曬錢

夜晚去食牙嫲生日

食蛋糕超爽  哈哈






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


siu_si_nga 於 2010-02-17 02:10 PM 發表:
comment'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-02-17 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2010-02-16 08:21 PM 發表:
C0mment ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tOb3y 於 2010-02-16 01:11 PM 發表:
Brother ` *V*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LPC1209 於 2010-02-16 02:47 AM 發表:
- 有錢請人食飯無錢送禮物比我.V. 憎死你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有買牙 番學先比你
Posted at 2010-02-16 10:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AppLE_712 於 2010-02-16 12:52 AM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

彪嫂比利是牙=]
Posted at 2010-02-16 10:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angee96420 於 2010-02-15 11:31 PM 發表:
`- cm ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eslc7b02 於 2010-02-15 10:29 PM 發表:
- comm3nt"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chumankeong 於 2010-02-15 07:53 PM 發表:
-on 9
-水沆尾+成25%...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manman990 於 2010-02-15 05:07 PM 發表:
cm cm ha ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-02-15 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ba500875 於 2010-02-15 03:51 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-02-15 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客