MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


2010-02-26 愉快 分類: 未分類

 今日學校開放日  11點先番學

9點幾同amy.朱仔食早餐

跟住番學校睇表演

d初1.2都吾知表演咩

有d好似死老豆啦

有d又吾知佢唱咩  幾好笑

最on9就佢我班表演

我做主角出場戈時我輝手又無人理

好似d傻仔.自戀狂咁 

晏周同好多人食飯

有犀牛.龍.彪彪.牙亨.朱仔.apple.大隻文,雄仔

一定無人古到我地去邊

去+年華飲茶  哈哈^^

係到吹左好耐水

番到學又係到坐玩攤位低低咁

點知坐係到都有野汁

汁左部電話不過得$200

小到咩咁

星期日去打波

努力d要係班制打到成績出黎

cm'牙 不可打cm  or comment做回復牙






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


believel0ve 於 2010-03-01 06:49 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-03-02 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winlam1025 於 2010-02-28 02:49 PM 發表:
Comm3nTx)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tOb3y 於 2010-02-27 08:50 PM 發表:
*V*. sister`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tOb3y 於 2010-02-27 11:50 AM 發表:
Brother`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kunkunbaby 於 2010-02-27 11:33 AM 發表:
我學校今日開放日 .-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a66202633 於 2010-02-27 02:17 AM 發表:
- 7_7
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

7.7
Posted at 2010-02-27 10:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



VIVI912 於 2010-02-27 12:34 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-02-27 10:35 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ALLEN_FKP 於 2010-02-26 10:29 PM 發表:
星期日戈餐食你ge!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALLEN_FKP 於 2010-02-26 10:26 PM 發表:
星期日戈餐食你ge!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你落黎我實請=]
Posted at 2010-02-27 10:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2010-02-26 10:22 PM 發表:
Cm ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客