MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-03-08 愉快 分類: 未分類

 琴日去打波

好多人去  吾打啦出黎

成10幾個人去

手感好 可能有佢係到  哈哈

星期三賽啦

要努力啦  打到佢地變福佳牙

今日好cool牙

脂肪結冰牙 =3=

彪彪幾時結婚牙

我要做花仔牙=]

有小小鍾意左佢  25908723  v3v






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


a6511053 於 2010-03-10 01:24 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay0102 於 2010-03-09 06:42 PM 發表:
- 無奈"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

/___\
Posted at 2010-03-09 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ba500875 於 2010-03-09 05:54 PM 發表:
-3- 我冇去` `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又吾黎
Posted at 2010-03-09 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mathew9898 於 2010-03-09 01:37 PM 發表:
CM
同我一樣ge肥jj
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

凸凸凸凸凸凸凸
Posted at 2010-03-09 08:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carsmacau 於 2010-03-09 01:26 AM 發表:
句句都有個牙字?你膠的?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

牙牙牙牙牙氐牙牙牙牙=]
Posted at 2010-03-09 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ALLEN_FKP 於 2010-03-08 11:22 PM 發表:
冷靜d啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我要做花仔=]
Posted at 2010-03-09 08:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2010-03-08 10:23 PM 發表:
Cm ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-03-09 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siu_si_nga 於 2010-03-08 08:54 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-03-09 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AppLE_712 於 2010-03-08 08:42 PM 發表:
小朋友...你好唔冷靜丫...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁幾時可以做花仔牙=]
Posted at 2010-03-09 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chumankeong 於 2010-03-08 08:36 PM 發表:
-你知道嗎
-我好喜歡拖你的手的感覺
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你的手很Br牙 吾要=]
Posted at 2010-03-09 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客