|
|
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
2010-07-01  |
分類: 未分類 |
琴日牙仁番左黎
4:00同佢&彪彪行街買3
6;00去左至尊督波
發覺我督波又神左啦 哈哈
超貴牙2個鍾70幾
8點幾去左鮨味亭食飯
超好味 6個人600幾ok啦
一陣羅成績表吾知牙sir點讚我呢 哈哈
我畢業啦

|
|
|
NGSIUA 於 2010-07-09 06:33 PM 發表:
屌你ah, del左戈張相na..有我ah
|
網主回覆
YES=] Posted at 2010-07-05 11:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
l0kiN 於 2010-07-01 09:10 PM 發表:
c0mm2nT;`弓囍.
|
|
|