|
|
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
2010-07-06  |
分類: 未分類 |
我今天畢業啦 高中生啦!!! 哈哈^^
彩排左3日 終於上台畢業啦
9點去到文化中心彩排畢業典禮
坐到99地上台先1.2分鐘
不過吾怕我都等左e1.2分鐘好耐
等左5年啦 下次畢業要3年
晏周同牙彪同我食飯
牙彪等我3年後就可以黎睇我畢業
下年到犀牛畢業(希望佢得啦)
去相啦
同牙sir過生日 我都吾知幾比影的
我地畢業啦
我地大佬 e張私人醒的大佬同師母
|
|
|
NGSIUA 於 2010-07-09 06:32 PM 發表:
你吾好咁揚先得gar'
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-08 08:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
高中生....(大個仔la wo)..~keke~!^w^
|
網主回覆
yes=] Posted at 2010-07-08 08:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-07-08 08:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
朱哥畢業啦=] Posted at 2010-07-07 10:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|