MR.J ♥ vongh0iman ` =)
-
♥ Lp . not the end :)`
JJ_kIt
暱稱: MR.J `
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
每月文章
2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天


2010-07-06 愉快 分類: 未分類

 我今天畢業啦  高中生啦!!!   哈哈^^

彩排左3日 終於上台畢業啦

9點去到文化中心彩排畢業典禮

坐到99地上台先1.2分鐘

不過吾怕我都等左e1.2分鐘好耐

等左5年啦  下次畢業要3年

晏周同牙彪同我食飯

牙彪等我3年後就可以黎睇我畢業

下年到犀牛畢業(希望佢得啦)

去相啦

同牙sir過生日我都吾知幾比影的

我地畢業啦

 我地大佬e張私人醒的大佬同師母

 

 






訪客留言 (返回 JJ_kIt 的日誌)


kitteng 於 2010-07-10 09:25 PM 發表:
CM.........@@!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NGSIUA 於 2010-07-09 06:32 PM 發表:
你吾好咁揚先得gar'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VIVI912 於 2010-07-08 03:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winlam1025 於 2010-07-07 03:31 PM 發表:
COMMENT;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nOwmei712 於 2010-07-07 02:17 PM 發表:
wOw.勁喔`
比個加油我.我有補考牙!`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



believel0ve 於 2010-07-07 02:04 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-07-08 08:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Esther92 於 2010-07-07 12:45 PM 發表:
高中生....(大個仔la wo)..~keke~!^w^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yes=]
Posted at 2010-07-08 08:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



betty527 於 2010-07-07 11:25 AM 發表:
comment :>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2010-07-08 08:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chumankeong 於 2010-07-07 09:55 AM 發表:
j哥畢業啦=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

朱哥畢業啦=]
Posted at 2010-07-07 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



saimou111 於 2010-07-07 09:16 AM 發表:
..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
最近訪客
最近沒有訪客