|
|
2010 年 7 月 15 日 星期四  |
| 2010-07-15 |
分類: 未分類 |
琴日賽波輸左16分 我地都覺輸得小
打得一舨啦 第一次係差d
`不過我地重算完成左夢想
希望重有機會打多次一定win
超攰牙!!!!
|
|
|
kamsin 於 2010-07-16 04:32 PM 發表:
cmcm=]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-07-16 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-07-16 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-07-16 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
等你下 Posted at 2010-07-16 11:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2010-07-16 11:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hi=] Posted at 2010-07-15 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|