|
|
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
2010-08-31  |
分類: 未分類 |
今日同老婆第11天了 哈哈
十分高興
28號同佢去食自動餐
去葡京不夜天都無野食
不過同個fd送行無所謂啦
e幾日比左好多次第一次比佢
佢真係月黎月似我老婆
v0ngh0iman.實食無痴牙 哈哈哈哈哈
比cm牙
|
網主回覆
多謝=] Posted at 2010-09-02 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
NGSIUA 於 2010-09-01 11:16 PM 發表:
處ah?
|
|
|
kamsin 於 2010-08-31 11:23 PM 發表:
比左第1次"^^
|
|
|
tOb3y 於 2010-08-31 08:55 PM 發表:
發姣.女人(!)`
|
|
|