我打番尋日未打完的野先,,,,,,,,,尋日有條友話幫我打,,因為我打字好慢,,結果未打哂就post,,,你去死啦!!!!!!
講番嗰度..........................佢又5想放棄任何一個,,咁佢想黠姐???我叫佢5 好煩咁多,,,到時先算,佢又5肯,,咁即係點???姐係想我退出係咪?如果係,我5會阻住你地!你地都知我5中意同人爭野,尤其係仔,,通常我都退出!但我5知道退出咗,會有咩後果??佢會點??放鬆咗???傷心???我5知,我只知道短期內我會好hurt!!
e排佢好似想當冇事發生咁,,但我做5到,我見到佢就諗起!!!!!我5識面對佢ar
|